tirsdag den 19. oktober 2010

Efterårsferie

Mens alle på min alder har efterårsferie, skal jeg arbejde. Det er det dumme ved ikke at være studerende. Dog tror jeg allerede, at min "efterårsferie" bliver fantastisk. Min gamle barndomsveninde, hendes kæreste og lille søn bor hos mig i disse dage. Det er blevet til meget snak over en kop the inde i min stue. Jeg har aldrig fået brugt den stue (yes, jeg har en gigantisk lejlighed), og den har altid virket kold og kedelig. Men igår blev den opvarmet med masser af varme, stearinlys og ja - kærlighed. Meget idyllisk, og lige en tand for klichéagtig. Ikke desto mindre var jeg meget glad, da jeg gik i seng, for jeg vidste, at jeg ville vågne op til en lejlighed med nogle mennesker, jeg holder meget af.

Imorgen har jeg fri. Jeg skal over til mine forældre, hvor hele familien (næsten) er samlet. Resten af min ferie skal gå med arbejde, og venner. Har et Open Mic-event på torsdag, og en cafétjans på fredag - så skal jeg til gengæld også have en meget sjov weekend med tilhørende afslapning. Så selvom jeg ikke er studerende, og kan sove længe, så er jeg nu godt tilfreds!

Ingen kommentarer: