mandag den 8. november 2010

Slow down for a minute

More Super Slow Motion [Water] - 550D from Rickard Bengtsson on Vimeo.


Var ingen og kigge på et par blogs, og der fandt jeg denne video. Kan selvfølgelig ikke huske, hvad hulen bloggen hed. Men ham der skal have credit for videoen hedder i hvert fald Rickard Bengtsson!

De sidste to uger, har jeg kørt i slowmotion. Det startede efter en vild fredag, hvor jeg brugte resten af weekenden i sengen. Lige siden har jeg været sindsyg træt, og klokkede op i alt, hvad jeg lavede. Den ene dag lavede jeg en café latte til min kollega, hvorefter jeg kom til at smide salt i istedet for sukker. What the fuck? Jeg er dog langsomt begyndt at komme lidt op i gear igen. Det blev jeg ligesom lidt nød til. Men anyway, det er egentlig ikke så vigtigt, for jeg ville jo bare gerne lige linke til videoen her. Se den - man bliver sgu afslappet af skidtet!

Ingen kommentarer: