torsdag den 14. oktober 2010

Jeg ønsker mig en bodyguard

Jeg synes ikke, at min lejlighed er særlig hyggelig, når jeg er helt alene hjemme. Den er alt for stor, mørk og så kommer der de mest mystiske lyde, som ikke hører til her, når jeg er alene. Måtte jeg have dyr heroppe, ville jeg anskaffe mig en hund. Dog kunne jeg også bare anskaffe mig en bodyguard...som ikke var pumpet og stor men bare veltrænet. Så må han også godt være sød, og pæn. Pæn på den personlige måde, ja. Og hvis han kune sætte mit stædige håndtag FAST på min dør, ville jeg jo heller ikke sige nej tak. Det har en tendens til at ryge af, og det er som en ond pige med PMS, det vil bare IKKE samarbejde med mig. Forleden da jeg kom hjem fra en vild aften/nat, kom jeg til at lukke mig inde på mit værelse. Jeg var nød til at skrive en sms til min roomie, så han kunne lukke mig ud - faaaail.
Back to the real subject.
Hvis nu det virkelig var en god bodyguard, så ville han også lave mad klar til mig, når jeg kom hjem efter en alt for laaang dag. Og vække mig om morgen med pandekager og juice - wait a minute. Måske skulle jeg bare få fat i en kok i stedet...

Ingen kommentarer: